niedziela, 3 marca 2013

Nowe produkty

Witajcie moje Kochane,
dzisiaj przychodzę do was z nowymi produktami, które udało mi się zakupić w ciągu ostatniego miesiąca. Niektóre już używam, więc będę mogła powiedzieć o nich troch więcej. Zapraszam.


Puder do kąpieli  Białe kwiaty i magnolia Body Club (posiadam również zapach wanilia i miód) - kupiłam go w Biedronce, bardzo go lubię, ponieważ daje subtelny zapach i się mocno nie pieni, czego osobiście nie lubię.

 Szampon do włosów osłabionych i zniszczonych Rumianek lekarski Green Pharmacy - szampon jest mało wydajny, użyłam go raptem 4 razy i nie ma go już w połowie, bardzo mało się pieni, włosy po umyciu są bardzo szorstkie, więc musi być stosowany z odżywką. Na pewno go więcej nie kupię.

 Peeling myjący z truskawką Naturia Joanna - super produkt o obłędnym zapachu, spełnia swoją funkcję doskonale, poza tym wbrew pozorom jest całkiem wydajny.

 Kredka do brwi 02 Brown Essence - kończą mi się dwie moje kredki w odcieniu jaśniejszym i postanowiłam spróbować z odcieniem ciemniejszym. Jak na razie jest dobrze, ale muszę uważać aby nie przesadzić. Poza tym sprawdza się doskonale.

 Błyszczyk-pomadka Loreal Carisse kolor 102 Romy - zakupiłam ją zupełnie przypadkiem, ale to był strzał w dziesiątkę. Nadaje super kolor ustom, nie skleja ust, pięknie pachnie, nawilża i jest całkiem trwała, nie zbiera się, ma bardzo wygodny pędzelek, który ułatwia aplikację. Jest moim hitem ostatnich tygodni.



 Antyperspirant Clear Pure Rexona Women - nie zawiera alkoholu, daje świeżość na 48 h, póki co, czeka na swoją kolej.

 Koncentrat Wildrosen Relaxing Konzentrat Schaebens - kupiłam go w Niemczech i póki co zużyłam jedną rybkę. Trudno mi się jednoznacznie wypowiedzieć. Produkt nawilża skórę, ale na więcej spostrzeżeń poczekam do końca opakowania.

Odświeżająca sól do kąpieli Trawa cytrynowa i bambus Bebeauty - zakupiona w Biedronce, ma piękny zapach, umila mi każdą kąpiel.


Jak tylko się trochę ogarnę napiszę posta z ulubieńcami ostatniego miesiąca. Pozdrawiam was serdecznie.

 Zdjęcie z porannego spaceru z psem... idzie wiosna!!!

1 komentarz: