niedziela, 17 marca 2013

Nowości na moim podwórku



Witajcie, dzisiaj zapraszam was na moje podwórko. Przedstawię wam nowości, które zagościły ostatnimi czasy w moim domu. Nie jest tego dużo, ponieważ nadal staram się nie kupować pod wpływem impulsu, ale zawsze. Ostatnio nawet drobne zakupy strasznie mnie cieszą i z większą rozwagą dobieram produkty odpowiednie dla mnie. Zapraszam.

 Szampon Fructis Garnier Grapefruit Tonic - zakupiłam go pod wpływem chwili, kilka lat temu używałam szamponów z tej serii i byłam zadowolona, a więc postanowiłam powrócić i przetestować ich jakość teraz.
Cena: 10 zł
 Utrwalacz makijażu Derma Color Fixerspray marki Kryolan - to już moje drugie opakowanie, sprawdza się idealnie na większe wyjścia, pozwala zachować nienaganny makijaż przez cały wieczór. 
Cena: 45 zł


 Kępki rzęs marki Kryolan small black - jako że moja kolekcja sztucznych rzęs znacznie się przerzedziła, postanowiłam zainwestować w to cudo, jest to długość w sam raz dla mnie więc jestem bardzo zadowolona.
Cena: 33 zł

Zestaw do konturowania twarzy Sleek kolor medium - zakupiłam ten produkt, ponieważ mój aktualny bronzer jest zbyt jasny i nie spełnia swoje funkcji. Jednak dobieranie koloru przez internet znowu się na mnie zemściło i kolor jest zbyt ciemny. Mam jeszcze nadzieję, że zestaw przyda mi się latem, ale obawiam się, że nie uda mi się uzyskać takiej opalenizny. Zobaczymy.
Cena: 35,90 zł

Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia!
Oby w końcu przyszła Wiosna!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz