sobota, 23 marca 2013

Projekt denko...

Witajcie, dzisiaj przychodzę do was z projektem Denko. Powoli, sukcesywnie  zużywam kosmetyki i nawet ładnie mi idzie powstrzymywanie się przed zakupami na zapas. W ostatnim tygodniu zużyłam:


 Suchy szampon z owsem Klorane- formuła suchego szamponu bardzo mi odpowiada, ale jest on bardzo mało wydajny i nie stać mnie na kupowanie go tak często. Myślałam, że to kwestia firmy i droższy szampon będzie bardziej wydajny jednak okazało się inaczej.

 Szampon do włosów osłabionych i zniszczonych Green Pharmacy - szampon sam w sobie całkiem dobry, jednak również bardzo mało wydajny. Prawie w ogóle się nie pieni, więc musiałam używać go bardzo dużo bo mam dość długie włosy.  Na pewno go więcej nie kupię.

 Żel pod prysznic DOP- dostałam go w prezencie od przyjaciółki, ma przepiękny zapach malin i jest na prawdę cudowny, żałuję że nie można go dostać w Polsce, bo na pewno kupiłabym go raz jeszcze.

 
Podkład Revlon Photo Ready 004 Nude - to już mój kolejny podkład tej firmy, jak zwykle jestem zadowolona, ostatnimi czasy mieszałam go z ciemniejszym odcieniem tej samej wersji ale w musie i uzyskiwałam całkiem ciekawy wynik. Jednym słowem jestem zadowolona.

Pozdrawiam was cieplutko i życzę udanej soboty!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz